Kategorie
Rozwój firmy

Jak odnaleźć się ze swoją firmą budowlaną w social mediach?

Zastanawiasz się nad założeniem strony w mediach społecznościowych dla swojej firmy? Być może masz już obecność w mediach społecznościowych, którą chcesz zmienić, lub, jak nazywamy to w biznesie, „zoptymalizować”. W tym artykule przedstawimy kilka pomysłów na budowę mediów społecznościowych. Pomożemy Twojej firmie budowlanej tworzyć treści w mediach społecznościowych, aby:

  • zaimponować większej liczbie klientów,

  • utrzymać płynność biznesu.

Dlaczego media społecznościowe są ważne?

Czy Twoja firma tradycyjnie polegała na przekazie szeptanym, aby pozyskać nowych klientów? Polecenia są świetne dla biznesu, ale obecnie media społecznościowe odgrywają dużą rolę w procesie polecania.

Klienci lubią sprawdzać strony mediów społecznościowych firmy (zwłaszcza Facebooka i Instagrama) po otrzymaniu rekomendacji. Lub klient może nawet skorzystać z mediów społecznościowych, aby odkryć Twoją firmę bez tegoż polecenia. Klienci mogą otrzymać odesłanie do jednej firmy, a po sprawdzeniu ich strony w mediach społecznościowych, zdecydować się na wyszukanie innych firm do porównania.

Tak czy inaczej, media społecznościowe są niezwykle ważne dla Twojej firmy. Jako publiczna twarz Twojej firmy, media społecznościowe dodają wiarygodności. Pokazuje, że Twoja firma jest legalna. Media społecznościowe mają również potencjał do zaprezentowania Twojej wspaniałej pracy i zadowolenia wszystkich zadowolonych klientów, z którymi pracowałeś. Teraz, gdy rozumiesz, dlaczego media społecznościowe są ważne, przejdźmy do tych pomysłów na budowę mediów społecznościowych.

Zdjęcia/Grafiki

Obrazy będą siłą napędową treści w mediach społecznościowych Twojej firmy budowlanej. Publikuj wiele zdjęć, aby pokazać wszystko, co robi Twoja firma. Pomaga to zaimponować nowym i dotychczasowym klientom. Twoim celem jest zdobycie polubień i, miejmy nadzieję, udostępnienie informacji o Twojej firmie.

Jakie obrazy powinieneś publikować? Jeśli szukasz pomysłów na budowę mediów społecznościowych, każdy obraz, który pokazuje ludzką stronę Twojej firmy, przyniesie najlepsze rezultaty. Oto kilka przykładów obrazów, które możesz opublikować:

  1. Przed i po ujęcia dobrze wykonanej pracy

  2. Aktualne zdjęcia tego, nad czym pracuje Twój zespół (nie zapomnij uwzględnić zespołu, a nie tylko budowy!)

  3. Ujęcia postępu w formie galerii

  4. Zdjęcia społecznościowe, m.in. zespół zza kulis

  5. Pracownicy z najnowszymi certyfikatami budowlanymi i budowlanymi

Hashtagi

Używaj hashtagów w pełni. Hashtagi pomagają udostępnić Twój post wszystkim, zwłaszcza na Instagramie. Na przykład klient może przeszukiwać hashtagi związane z budową, aby znaleźć i przeglądać obrazy. Używanie dobrych hashtagów może być różnicą między skuteczną a nieefektywną stroną na Instagramie.

Więc jakich hashtagów powinieneś użyć do treści w mediach społecznościowych swojej firmy budowlanej? Pierwszym krokiem przy wyborze hashtagów jest przeprowadzenie badań. Zobacz, jakich hashtagów używają Twoi konkurenci, a które są najczęstsze – to będzie dobry kierunek działania w swoich social mediach.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *