Kategorie
Rozwój firmy

Nowe trendy dla pracowników i klientów 2021

Istnieje kilka trendów, które będą kluczowe dla biznesu, pracowników i klientów w 2021 roku i później. Zobaczmy, jak wygląda przyszłość biznesu, technologii i projektowania. Pandemia COVID-19 podkreśliła to, co było dla nas najważniejsze. Zainspirowała ducha społeczności i przyniosła zmiany na całym świecie.

Oto kilka trendów, które będą kluczowe dla organizacji, pracowników i klientów w 2021 roku i później.

Przemieszczenie zbiorowe

Nasze zbiorowe doświadczenie różnych rzeczy zmieniło się drastycznie w 2020 roku, pozostawiając nas ze zdrowym poczuciem przemieszczenia, które skłoniło nas do znalezienia nowych sposobów prowadzenia naszej zwykłej działalności i robienia rzeczy, które normalnie robimy.

Jak to się ma do firm i marek? Cóż, firmy w świecie po pandemii będą musiały przyzwyczaić się do faktu, że publiczne ekrany dotykowe nie są już preferowaną metodą interakcji. Będą musieli dostosować się do nowszych sposobów dostarczania wciągających wrażeń.

Marki muszą identyfikować nowe sposoby nawiązywania kontaktów z ludźmi i zapewniać im dostęp do doświadczeń, które są atrakcyjne w ich nowych okolicznościach.

Pandemia na nowo zdefiniowała, jak i gdzie ludzie pracują, uczą się, robią zakupy, mieszkają i bawią się. Firmy będą musiały opracować nowe rozwiązania, aby zapewnić atrakcyjne doświadczenia poza fizycznymi przestrzeniami, w których klienci, marki i firmy wcześniej wchodziły w interakcje. Gdy firmy identyfikują nowe doświadczenia związane z marką, muszą również znaleźć innowacyjne sposoby na uzyskanie większej widoczności.

Firmy i marki muszą też zdać sobie sprawę, że dynamika zakupów radykalnie ewoluowała. Zakupy są teraz rozłożone w ciągu dnia i nie są ustalone do wykonania w określonym czasie. Ludzie mogą robić zakupy podczas śniadania, gotowania obiadu, a nawet przed popołudniową drzemką. Zakupy odbywają się również na różnych urządzeniach. Media społecznościowe są obecnie dużym czynnikiem wpływającym na decyzje zakupowe klientów.

Innowacja

Pojęcie innowacji często wiąże się z przyjęciem technologii, ale obejmuje również talent ludzi do znajdowania nowych sposobów pokonywania wyzwań. Innowacje dotyczą ludzi wykorzystujących kreatywność do budowania swoich firm, artystów wykonujących występy, którzy znajdują nowe platformy, aby zaangażować odbiorców.

Istnieje krytyczna potrzeba, aby organizacje dokonały ponownej oceny swojego podejścia do innowacji. Firmy i marki muszą teraz skoncentrować się na oferowaniu narzędzi, które pozwolą ludziom stać się bardziej kreatywnymi w różnych dziedzinach życia.

Przedsiębiorczość jest obecnie szybko rosnącym trendem, a ludzie widzą nowe możliwości kariery w pomysłach na małe firmy. Wybiegając w przyszłość, każda organizacja biznesowa powinna ocenić swoje produkty i rozwiązania oraz włączyć nowe pytanie do procesu innowacji: „Co jeszcze ludzie mogą z tym zrobić?”

Nowe spojrzenie na doświadczenia pracowników

Dla wielu pracowników praca w domu stała się teraz mieszkaniem w biurze. Zachodzi znacząca zmiana w dynamice między ludźmi a ich pracą.

Praca zdalna zmieniła doświadczenia pracowników. W globalnym badaniu trzy czwarte pracowników ujawniło, że chce, aby połączenie pracy biurowej i zdalnej stało się nową normą: półtoraroczny podział uznano za idealną równowagę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *